Monday 4 January 2016

Wyzwania 2016!

Cześć!

W roku 2015 udział wzięłam w tylko jednym wyzwaniu książkowym. Było/Jest to wyzwanie organizowane na Facebooku. Według nie go, moim zadaniem było przeczytanie 52 książek w ciągu roku. Zadanie wykonałam już w listopadzie i z tego powodu jestem z siebie naprawdę dumna :) Natomiast w tym roku udział wezmę w czterech wyzwaniach.

Będą to Przeczytam tyle ile mam wzrostu, 52 książki w 2016, Czytam Young Adult oraz Klucznik. Czytam Young Adult to autorskie wyzwanie Ani z bloga Piżama w koty, Klucznik to także autorskie wyzwanie Ami z bloga Recenzje Ami i ostatnie autorskie wyzwanie czyli Przeczytam tyle ile mam wzrostu organizowane przez bloga Dzosefinn's Books. Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu. Nie ukrywając moją największą obawą jest mój wzrost - 170 cm.

A jakich wyzwań wy podejmiecie się w tym roku?


Wyzwanie 2016
http://www.dzosefinn.blogspot.com

42 comments :

  1. My mamy dwa wyzwania "Mini czelendż" i "Mini book challenge 2016" (są u nas w zakładce Wyzwania 2016). Na więcej się w tym roku nie piszemy. Chcemy zostawić sobie trochę swobody :)
    Życzymy powodzenia!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra teoria! Jednak dwa z nich się pokrywają,, więc to tak jakbym czytała i tylko brała udział ;)

      Już do Was wpadam ;)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Ja biorę udział w 3 wyzwaniach. Przynajmniej na razie. ABC czytania, przeczytam tyle ile mam wzrostu i przeczytam 52 książki w ciągu roku. :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Ja mam również 3 wyzwania- Biblioteczne, ABC czytania oraz Przeczytam tyle ile mam wzrostu :) I w sumie od tego ostatniego dzieli nas plus minus dwie książki- ja mam 165 cm ;D

    ReplyDelete
  4. Biorę udział w trzech wyzwaniach. A z twoich propozycji to biorę udział w CZYTAM YA. Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. W tym roku biorę udział w trzech wyzwaniach, w tym dwa to te, które tutaj przedstawiłaś: "Czytam Young Adult" oraz "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" ;)

    ReplyDelete
  6. Ja w tym roku podejmuję się wyzwania "Przeczytam 52 książki w 2016". W zeszłym roku brałam udział w tej samej akcji i udało mi ją zakończyć sukcesem. Przeczytałam 58 książek :P Ciekawe czy i w tym roku podołam?
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro w tamtym roku się udało, to i w tym nie powinno być problemu :)

      Delete
  7. Też przeczytam 52 książki, trochę young adult i postaram się przeczytać tyle, ile mam wzrostu :D a klucznik... Właśnie kliknęłam na link, może dołączę :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - podsumowanie czytelnicze oraz ranking,
    Przerwa na książkę

    ReplyDelete
  8. Ja nie lubię się wgłębiać w jakieś wyzwania i spisywać ile już zrobiłam. Wzięłam niby udział w "Przeczytam 52 książki w Nowym Roku", ale...hm, pogubiłam się w rachubie XD. Czytam albo bo chcę albo bo muszę i (z wyjątkiem tego drugiego, bo lektury i olimpiady mają swoje terminy) nie wkładam tego w jakieś spisy, wyzwania, postanowienia, plany... Wolę być wolna ;)
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  9. hmmm w tym roku chce przeczytać 40 książek :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  10. Czytam Young Adult i Wielkobukowe Wyzwanie :)

    ReplyDelete
  11. A ja tam nie biorę udziału w żadnym wyzwaniu i tak naprawdę nawet mi się do tego nie spieszy - nie lubię się ograniczać i ustawiać swojej listy do przeczytania według jakichkolwiek reguł. Wolę czytać to, na co w danej chwili przyjdzie mi ochota ;) Aczkolwiek życzę Ci, abyś wyzwania wypełniła i wytrwała w swych postanowieniach przez cały 2016 rok ^^
    Pozdrawiam, u mnie recenzja "Dziedzictwa" Daugherty!

    ReplyDelete
  12. Ostatnio się zastanawiałam się czy nie wziąć udziału w wyzwaniu "Przeczytam tyle ile mam wzrostu", ale mam ten sam problem co ty :D. Mierze 174 cm :D.
    Pozdrawiam ~ Julka ☺ ~
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja uczestniczę w wyzwaniu organizowanym przez siebie
    - MINI BOOK CHALLENGE 2016, a poza tym w:
    - POCZYTANIA 2016
    - CZYTAM "W ORYGINALE"
    - KIEDYŚ PRZECZYTAM
    Życzę powodzenia w realizacji zadań! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje i ja także życzę ci powodzenia w wyzwaniach :)

      Delete
  14. Też biorę udział w "Przeczytam tyle ile mam wzrostu" :) A poza tym to jeszcze w Wielkobukowym wyzwaniu czytelniczym ;)

    bookocholic.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja spróbuję przeczytać 52 książki w tym roku :). Nie wiem, czy mi się uda, ale postaram się i życzę Ci wytrwałości ^^. Pozdrawiam gorąco ;).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, pozdrawiam i oczywiście tobie także powodzenia w tegorocznych wyzwaniach ;)

      Delete
  16. Jeśli o mnie chodzi, to jestem okropna w wyzwaniach, dlatego ich nie podejmuję ;)
    Thievingbooks

    ReplyDelete
  17. Ja spróbuję 52 książki i jeszcze prawdopodobnie Przeczytam tyle, ile mam wzrostu. W pozostałych już raczej nie, nie lubię narzucac sobie książek, które mam czytać wolę by wybór był spontaniczny :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na małe rozdanie :)
    mojeksiazki-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Życzę powodzenia w wyzwaniach! :)
    Ja obecnie chciałbym wrócić do systematycznego pisania na blogu, a o wyzwaniach czytelniczych pomyślę potem...

    mlwdragon.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę powodzenia w każdym noworocznym postanowieniu :)

      Delete
  19. Także mam 170 wzrostu i przyznam szczerze, że podobne obawy do Twoich i nie wiem czy brak czasu nie pozwoli mi przeczytać aż tyle książek ale może chociaż połowę :D kto wie może się uda :D

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w wyzwaniach! :) Trzymam za Ciebie kciuki :)

    ReplyDelete
  21. No to Cię przebiję, mam 183 cm, więc nie wiem czy bym podobała przeczytać tyle książek. :) Na razie żadne wydarzenie nie przykuło zbytnio mojej uwagi. Ogólnie wolę być wolna od takich wyznaczników i czytać to na co aktualnie mam ochotę, albo i nie czytać, gdy np mam napady na seriale. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    ReplyDelete

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka