Tuesday 10 May 2016

73 książki, które chce przeczytać!

Cześć!
Dzisiejszy post jest dosyć niecodzienny tyle zdjęć książek jeszcze u mnie nie było. Kiedy byłam dzisiaj w Empiku, aby po napawać się widokiem ogromnych ilości papieru, jednej z pozycji zrobiłam zdęcie. Potem jeszcze kilkunastu, więc kiedy wróciłam do domu posklejałam to wszystko w kolaże, dodałam moje czytnikowe pozycje i zaległe powieści z domowej biblioteczki.

Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i nie będziecie mieli problemów z odczytanie jaka to książka z zdjęcia. W razie problemów, śmiało piszcie w komentarzach!









Może czytaliście jakąś pozycje? Piszcie w komentarzach opinie albo podsyłajcie linki do swoich recenzji. A jak prezentują się Wasze "listy do przeczytania'?

24 comments :

  1. Ja będe się starać przeczytać kilka z Twoich tu wystawionych ksiazek bo mniej więcej kojarze recenzje i juz zrobiła zobie zdj okładek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sama mam mnóstwo książek, które czekają w kolejce. Jak to się zawsze dzieję, że czytam, a ich tylko przybywa. Czytałam większość z książek, które chcesz przeczytać, nie opisze ci wszystkich, ale tak najbardziej to polecam Marsjanina, 10 płytkich oddechów i Bez słów. Ciekawa jestem bardzo czy ci się spodobają.
    Pozdrawiam cieplutko trzymam za ciebie kciuki, byś je wszystkie przeczytała.

    ReplyDelete
  3. Dużo tych książek, ja swoich planów nie zliczam, bo chciałabym przeczytać dosłownie wszystko :) Polecam ci Szukając Alaski i Miedzy życiem a życiem - bardzo je lubię. :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mieć książki, które chce się przeczytać w zasięgu ręki... nic, tylko Cię okrzyczeć, że nie wykorzystujesz tego, że masz do nich dostęp! :D A tak poważnie, czytaj, czytaj i recenzuj, bo wiele z nich i ja bym chciała przeczytać ;)

    Po drugiej stronie książki

    ReplyDelete
  5. Przeczytałam większość tych książek, więc gdybym miała napisać Ci o nich tutaj opinie to zajęłoby mi to całą noc. XD
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też chce poznać te lektury <3 Zazdro, że ich tyle masz <3
    Ehh pragnę i chcę :)
    Pozdrawiam i miłego, słonecznego dnia :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo dużo z nich czytałam, a kilka bym chciała. Zgaduję, że zdjęcia w jakiejś księgarni? :D
    To życzę powodzenia, żeby udało się przynajmniej większość przeczytać. :3

    ReplyDelete
  8. Czytałam tylko ''Fangirl''.Niestety nie zachwyciła mnie.Co prawda styl pisania autorki zasługuje na wielki plus,to historia sama w sobie jest przeciętna. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Również chcę przeczytać "Szukając Alaski" i książki o Bridget Jones :D Filmy oglądałam i bardzo mi się podobały. Ciekawa jestem jak będzie z książką ;)
    Pozdrawiam !
    Dolina Książek

    ReplyDelete
  10. Nawet nie wiesz, jakie podobne gusta mamy :D Wiele z tych książek znajduje się na mojej liście "do przeczytania, a niektóre mam już za sobą. Pozdrawiam cieplutko :*

    Zapałka z http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jejku, jak sobie tak przeglądałam te zdjęcia, to praktycznie co chwilę myślałam "to chcę przeczytać... i to, i to, i to też...". Prawie wszystkie z wyżej wymienionych pozycji chcę przeczytać!

    ReplyDelete
  12. Czytałem jedynie 6 wymienionych przez Ciebie książek, a na kolejne 20 również mam ochotę. Życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  13. Ja również chcę przeczytać praktycznie wszystkie książki z twojej listy :D Mi Empik ostatnio złamał serce :( Wszystkie książki, które tak bardzo chcę przeczytać na jednej półce, a wybrać mogę tylko jedną xdd
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Z wymienionych przez Ciebie książek przeczytałam trzynaście pozycji, a wśród nich pięć zrecenzowałam ;)
    Serdecznie polecam Ci "Cień wiatru", "Pojedynek", "Plagę samobójców" (choć według mnie jej drugi tom był... po prostu słaby), "Mechanicznego anioła" oraz "Rewizję". Wszystkie te powieści bardzo mi się podobały, a ich lektura była czystą przyjemnością ;) Mam nadzieję, że i Tobie przypadną do gustu :*

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    ReplyDelete
  15. Sporo ciekawych tytułów. Wiele z nich przeczytałam. W szczególności polecam Ci "Marsjanina" oraz "Oddam ci słońce". Kilka z wymienionych przez Ciebie książek mam w planie, jak: "Bez słów", "Linię serc", "Annę Kareninę". Życzę Ci powodzenia w czytaniu :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Łoł ile książek! Ja też mam ogromną liczbę książek na mojej liście do przeczytania, a wciąż tyle nowych książek się pojawia.
    Koniecznie przeczytaj "Baśniobór"! To mój ulubiony autor- Brandon Mull. Mam jego wszystkie książki i kocham wszystko co napisał <3
    "Więźnia labiryntu" też koniecznie przeczytaj. Kocham autora i tą historię, po mimo, że zakończenie trylogii mnie nie usatysfakcjonowało.
    "Panika" jest świetna. "Anna Karenina" to mój ukochany klasyk, kocham, najgrubsza książka jaką do tej pory przeczytałam.
    "Fangirl" jest fajne. Cała trylogia "Diabelskich maszyn" cudowna.
    "Marsjanina" właśnie czytam i jak na razie jest świetny.
    Remigiusza Mroza przeczytam wkrótce "Kasację", to będzie mój pierwszy thriller i nie mogę się doczekać :D
    Chcę przeczytać "Zanim się pojawiłeś", "Czy wspomniałem, że Cię kocham?" i wiele innych książek, które ty też chcesz przeczytać.
    Życzę przeczytania tych wszystkich książek! :D
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kilka mam za sobą, ale również wiele przede mną

    ReplyDelete
  18. Aaale to ładnie u Ciebie wygląda! Ja sama mam kilka z tych książek u siebie na półce. Gorąco polecam Plagę samobójców, która pozytywnie mnie zaskoczyła!

    Pozdrawiam, Insane z Przy gorącej herbacie

    ReplyDelete
  19. Kilka książek z twojej listy czytałam. Najbardziej podobała mi się Pani Noc i Niezbędnik obserwatorów gwiazd.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wiele z tych pozycji powtarza się i na mojej liście. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Szukając Alaski", jak widać jescze sporo czytania przede mną.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zaskakujące jest to ze większość z tych książek czytałam i były dobre.
    Bastionie był moja książka dzieciństwa ❤️ A recenzje pani noc, Fangirl mozna zobaczyć na moim blogu 😉 o kronikach bana'e nie słyszałam !😧
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Również chciałabym przeczytać niektóre z tych książek co tu opisałaś :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia robione na tej poduszce co zostawiłaś w górach? Buzi

    ReplyDelete
  24. To wygląda na fantastyczną liste jesli chodzi o ksiazkach podrozowych! podróż jak marzenie!!! przeżyłeś piękne chwile i to prawda smak spełniania własnych marzeń,

    ReplyDelete

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka