Sunday 28 February 2016

Liebster Blog Awards #6 i #7


Za pierwszą nominację dziękuje Claudie i Juliet , ich blog!
 
1. Jaka jest twoja ulubiona seria książek?
Mhmm... Tylko jedna? Dziewczyny! Powiedzmy, że wymienię kilka, więc Trylogia Czasu (którą pokochałam!), Igrzyska Śmierci, Harry Potter i Dary Anioła ♥
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Lekarzem!
3. Gdybyś miała możliwość wykonywać zawód związany z książkami, jaki by to był?
Na pewno w wydawnictwie! Chciałabym być właścicielką lub prezeską (istnieje takie słowo?) wydawnictwa ;)
4. Lato czy zima?
Oczywiście, że lato! Po pierwsze mam wtedy urodziny, a po drugie są wakacje ♥
5. Jakiego rodzaju muzyki nie tolerujesz?
Chyba. Nie, na pewno jest to całościowy i częściowy rap.
6.  Piosenka twojego dzieciństwa?
Chyba nie ma takiej. Tym bardziej, że od niedawna zaczęłam słuchać muzyki (tak dosłownie XDD)
 
7. Jaka byłą ostatnia przeczytana przez Ciebie książka?
Jest to "Utrata" Rachel Van Dyken, więcej o niej w recenzji.
8. Jakie jest twoje marzenie?
O marzeniach się nie mówi ;P
9.  Czy masz swój ulubiony napój podczas zimy, jeśli tak to jaki?

Nie mam, w zimę po prostu lubię wypić sobie słodzoną herbatkę lub kakao.

10. Jaka jest Twoja ulubiona przystawka?

Nie mam ulubionej, ale bardzo lubię frytki z sosem kwaśnosłodkim (koniecznie z Maca!)

11. Czy ozdabiały swój pokój na święta (Boże Narodzenie, Wielkanoc)?

Nie robię nic takiego ;)
 
A za drugą dziękuje - Zawsze Uśmiechniętej, jej blog tutaj!
 
1. Jaki film wzruszył Cię najbardziej?
 
Więc jest to chyba, a nawet na pewno "Pamiętnik" i moje ukochane "Love, Rosie".
 
2. Wybierasz się w długo wyczekiwaną podróż dookoła świata? Możesz zabrać ze sobą dwóch książkowych bohaterów. Kogo wybierasz i dlaczego?
 
Z pewnością znajdzie się tutaj Hermiona, przecież kogo wybrać jak nie najmądrzejszą i wszystko wiedzącą Hermionkę. Dodatkowo taki Jace z Darów Anioła, który mnie obroni i w ogóle ;D
 
3. Miejsce na świecie, do którego chcesz pojechać to...
 
Oczywiście Nowy Jork!
 
4. Górskie wędrówki - lubisz czy unikasz?
 
Ani nie unikam, ani nie lubię. Jestem po prostu wobec nich naturalna.
 
5. Czy uprawiasz jakiś sport?
 
Raz w tygodniu, uczęszczam na basen ;)
 
6. Warto znać języki obce, jednak nie każdemu z nas nauka przychodzi z łatwością. Gdyby jednak nie było żadnych ograniczeń, które języki chciałabyś znać biegle?
 
Od siedmiu lat uczę się języka angielskiego, a teraz przez trzy lata będę się uczyć języka niemieckiego. Jeśli pójdę do liceum, który jest prowadzone z moim gimnazjum występuje łacina z zagadnieniem medycyny. A dodatkowo z chęcią nauczyłabym się hiszpańskiego i chińskiego.
 
7. Najpiękniejsza książka o przyjaźni to...
 
Bez dwóch zdań cała seria o Potterze!
 
8. Wolisz muzykę polską czy zagraniczną?
 
W pełni wolę muzykę zagraniczną.
 
9. Czy Twoim zdanie warto mieć marzenia?
 
Oczywiście, że warto! A nawet trzeba je mieć, bo o czymś zawsze trzeba marzyć :)
 
10. Jaki obraz widzisz za oknem?
 
Za oknem z mojego pokoju widzę szare zwykłe blokowisko z placem zabaw.
 
11. Co zmieniłabyś w moim blogu, a co Ci się podoba?
 
Bardzo podoba mi się Twój nagłówek i nazwa, czyli Zawsze uśmiechnięta ;) A czcionka na Twoim blogu jest troszkę za bardzo zbliżona.
 
 Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
2. Ile książek miesięcznie przybywa do Twojej biblioteczki?
3. Najlepsza książka przeczytana w tym miesiącu to...
4. Jesteś dumna z swoich osiągnięć (naukowe, sportowe itp.)?
5. Jaki typ postów lubisz pisać najbardziej (recenzje, TAGi, haule itp.)?
6. Bardziej lubisz rozdania czy konkursy na blogach?
7. Jakie są Twoje ulubione święta?
8. Kiedy masz urodziny (wystarczy tylko miesiąc)?
9. Lubisz wygląd swojego pokoju?
10. Jak spędziłaś swoje ferie? Jesteś z nich zadowolona?
11. Masz już plany na letnie wakacje?
 
Nominuje:
 
 
 
 
 
 
 
 

18 comments :

  1. Wow, lekarz - bardzo ambitnie!
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :) Muszę w końcu zobaczyć "Love, Rosie", chociaż książka za bardzo mi się nie podobała, ale może z filmem będzie inaczej :) Uwielbiam "Pamiętnik"! Dziękuję też za radę o czcionce, gdy będę mieć więcej czasu na pewno ją zmienię, bo już kolejna osoba zwraca na to uwagę, więc czas zrobić z tym porządek ;)

    ReplyDelete
  2. Przyszli (oby) lekarze, łączmy się! ♥
    Dziękuję za nominację, z wielką chęcią odpowiem na pytania :)
    Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ,,Love, Rosie" to bardzo fajny film, ze świetną obsadą, jednak mnie w ogóle nie wzruszył. :)

    ReplyDelete
  4. Muszę nadrobić swoje posty. :D
    Miło się czytało i dziękuję za nominację. :)

    ReplyDelete
  5. Wzruszyły mnie te same filmy. Po "Pamiętniku" wyłam jak bóbr :( I kocham Trylogię Czasu, wielbię i bije pokłony! Dodaję do obserwowanych :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Rany, rany moim największym marzeniem jest poznanie członków One Direction XD
    I ZAWSZE ozdabiam swój pokój na Boże Narodzenie. Na stoliku stoi choinka, a karnisz jet owinięty światełkami (nadal ich nie zdjęłam)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Taak! Harry Potter to zdecydowanie najlepsza książka o przyjaźni <3
    A co do pory roku, to kocham każdą, ale zdecydowanie przeważa jesień i wiosna <3
    Super odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    ReplyDelete
  8. Lekarz brzmi poważnie :P Muszę w końcu sięgnąć po Trylogię Czasu :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jeśli obok moich ulubionych serii stawiasz Trylogię Czasu to faktycznie muszę się w końcu za nią zabrać! Też chciałabym polecieć do Nowego Jorku. W ogóle odpowiedziałabym podobnie na większość tych pytań :P
    Pozdrawiam :)
    Porzeczkowy Sorbet:)

    ReplyDelete
  10. Ahhh świetnie mi sie czytało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  11. Dziękujemy za odpowiedzi na pytania :)
    Ja też chciałabym pojechać do Nowego Jorku :) Ale chyba bardziej do Norwegii :P
    Dary Anioła i HP to również moje ulubione serie! Bez dwóch zdań :D /Klaudia

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) chociaż trochę więcej się o tobie dowiedzieliśmy ;) Bardzo dziękuje za nominacje postaram się w tym tygodniu umieścić odpowiedzi na blogu ;) przeniosłam niedawno bloga więc odpowiedzi ukażą się tutaj: http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  13. Również jestem fanką lata. Już mam dość zimy!!!
    Jeśli chodzi o muzykę, to ja zdecydowanie nie toleruje techno.
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Widzę, że mamy podobny gust <3 twoje ulubione serie to także jedne z moich ukochanych!
    Nowy Jork taaaak, może kiedyś sie tam spotkamy :)
    Też kiedyś chciałam zostać lekarzem, a potem doszłam do wniosku, że nienawidzę biologii, nie mam nerwów do chemii i jedyne, co podoba mi się w tym zawodzie to krew (tak, wiem) i zarobki haha
    Ciekawe odpowiedzi!
    Pozdrawiam,
    www.annwithbooks.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Harry Potter to również jedna z moich ulubionych serii <3

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za nominację. Wkrótce odpowiem na te pytania :)
    Pozdrawiam i obserwuję,
    SzumiąBooki

    ReplyDelete
  17. Dziękuję za nominację i postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :D
    Lato jest cudowne, ale dla mnie wiosna jest jeszcze lepsza.
    A ja to bym zwiedziła Japonię <3
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Basen to wspaniała rzecz, uwielbiam wodę :). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka